sobota, 16 stycznia 2016

Poznaj mnie lepiej :)

Hej,
właśnie czytasz pierwszy post na tym blogu. Od razu ci mówię nie jestem profesjonalną blogerką i dopiero się uczę tego wszystkiego, więc od razu uprzedzam możesz się trochę znudzić. Może zacznijmy że się przedstawię, a więc jestem Laura i mam 14 lat ( rocznikowo :). Uwielbiam fotografię, modę i dekorowanie wnętrz. W przyszłości marze żeby zwiedzić wszystkie miejsca na ziemi. Mam psa Rocco, jest on moim pierwszym zwierzątkiem ale skoro jeszcze nie uciekł to chyba znaczy ze mnie troszkę lubi. Mieszkam w okolicach Wrocławia, a konkretnie w Wałbrzychu ( tak to tu jest ta cała afera o złotym pociągu ). Jestem w 1 klasie gimnazjum, więc nie mogę obiecać że posty będą pojawiać się regularnie ale obiecuje, że dołożę wszelkich starań żeby tak było. 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz